Οι φοιτητές, αφού έχουν ολοκληρώσει το Βήμα 1: Ηλεκτρονική Εγγραφή μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος του ΥΠΑΙΘΑ (δείτε προηγούμενη ανακοίνωση),
θα πρέπει να επισκεφθούν τη διεύθυνση https://uniportal.ihu.gr/login/registration
από σήμερα Παρασκευή 12/09/2025 έως Πέμπτη 18/09/2025
και να ακολουθήσουν τις οδηγίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής.
ΠΡΟΣΟΧΗ: κατά τη σύνδεση σας και την καταχώρηση των στοιχείων κινητού τηλεφώνου, πρέπει να προσθέσετε το πρόθεμα +30
Έντυπα που πρέπει να υποβληθούν από τους νεοεισαχθέντες:
- Αίτηση εγγραφής*.
- Εκτυπωμένη και υπογεγραμμένη σε κάθε σελίδα υποβάλλεται η Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής που υποβλήθηκε στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘΑ (με μοναδικό αριθμό πρωτοκόλλου).
- Φωτογραφία.
- Βεβαίωση ΑΜΚΑ (https://www.amka.gr/AMKAGR/) ή αντίγραφο δημόσιου εγγράφου όπου αναγράφεται ο ΑΜΚΑ.
- Πιστοποιητικό γέννησης.
- Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
- Βεβαίωση διαγραφής (μόνο για όσους φοιτούσαν σε άλλη σχολή και ολοκλήρωσαν οι ίδιοι τη διαδικασία διαγραφής τους).
- Ευκρινές αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας (και οι δύο όψεις) ή διαβατηρίου (για αλλοδαπούς/ες).
- Δήλωση συγκατάθεσης επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων*.
- Υπεύθυνη Δήλωση*.
- Μόνο για τις ειδικές κατηγορίες εισακτέων, τα δικαιολογητικά που ορίζονται κάθε χρόνο από το ΥΠΑΙΘΑ: https://www.minedu.gov.gr/news/62442-27-08-25-ilektroniki-eggrafi-epityxonton-stin-tritovathmia-ekpaidefsi
* Πατήστε στο σύνδεσμο για να κατεβάσετε καθένα από αυτά τα αρχεία.
Οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά των υποψηφίων των ειδικών κατηγοριών (Αλλοδαποί–Αλλογενείς, Απόφοιτοι Λυκείων Κρατών–Μελών Ε.Ε. κ.λπ.) υποβάλλονται από Παρασκευή 12/09/2025 έως και Πέμπτη 25/09/2025, στη Γραμματεία της οικείας σχολής ή τμήματος: α) με αυτοπρόσωπη παρουσία, ή β) μέσω νομίμως εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου, ή γ) με συστημένη επιστολή με απόδειξη παραλαβής.