Ολοκληρώθηκε το εντατικό μεικτό πρόγραμμα Erasmus (Erasmus Blended Intended Programme) στο οποίο συμμετείχε το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων με φοιτητές/ φοιτήτριές του όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης (προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς και υποψήφιους διδάκτορες).
Το πρόγραμμα διοργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο University Pegaso της Ιταλίας με τη συμμετοχή φοιτητών και εκπαιδευτικού προσωπικού από το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος (Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων) και το Πανεπιστήμιο του Οσιγιεκ της Κροατίας.
Αντικείμενο του προγράμματος ήταν η εκπαίδευση των συμμετεχόντων φοιτητών σε ορισμένα από τα σύγχρονα και κρίσιμα ζητήματα της επιχειρηματικής λειτουργίας σήμερα: τα άυλα περιουσιακά στοιχεία, η βιωσιμότητα και η τεχνητή νοημοσύνη.
Μέσα από καινοτόμες και διαδραστικές διαδικασίες εκπαίδευσης, οι φοιτητές κλήθηκαν να λειτουργήσουν σε διεθνικές ομάδες και να αναπτύξουν τρόπους με τους οποίους μπορούν να διαχειριστούν τα άυλα περιουσιακά στοιχεία για τη δημιουργία καινοτομίας και αξίας, να αναπτύξουν βιώσιμες πρακτικές λειτουργίας και στρατηγικές ανάπτυξης και να αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσουν καινοτομίες και βέλτιστες επιχειρηματικές πρακτικές.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε με διαδικτυακές συνεδρίες (24 – 28 Μαρτίου), που καλλιέργησαν γνώσεις στους φοιτητές σε σχέση με τις τρεις θεματικές περιοχές (άυλα περιουσιακά στοιχεία, βιωσιμότητα και τεχνητή νοημοσύνη) και τους προετοίμασαν για την επόμενη φάση της εκπαίδευσης. Στη συνέχεια ακολούθησε μία εβδομάδα εκπαίδευσης στο Μιλάνο (31 Μαρτίου – 4 Απριλίου), κατά την οποία οι φοιτητές συνεργάστηκαν σε διεθνικές ομάδες προκειμένου να αναλύσουν πραγματικές περιπτώσεις και να διαμορφώσουν πολιτικές διαχείρισης και στρατηγικές αξιοποίησης των τριών αυτών θεμάτων από τις επιχειρήσεις σήμερα. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε διαδικτυακά (17 Απριλίου) με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων και των προτάσεων των ομάδων εργασίας.
Το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων συμμετείχε με δύο διδάσκοντες (κ. Φραγίδης Γ. και κ. Καραγιώργος Α.) και οκτώ φοιτητές/ φοιτήτριες, προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς και υποψήφιους διδάκτορες.